måndag 2 december 2013

Som en isbit

Fy fasiken, vad frusen jag är! Ligger nedbäddad under en filt och huttrar. Det är kyligt ute, och att det sedan blåser på det gör ju inte saken bättre precis.

Har fått tillbaka mitt besvär med nacken. Jag har lite svårt att vända huvudet åt vänster, då drar det som tusan och känns inte alls skönt. Vetekudden har jag använt, men tycker mest att det är skönt. Om det gör så mycket verkan egentligen vet jag faktiskt inte.
Har försökt att övertala syrran att massera lite. Hoppas att hon har tid någon dag för att försöka hjälpa mig lite.

Dags att försöka sova lite snart. Det blev ingen vidare sömn i natt så nu hoppas jag på att sova ordentligt så jag orkar med morgondagen.

Ha det gott.

God natt

1 kommentar:

Annika sa...

Fan, hatar nackbesvär. Be att Tom köper med bengay liniment då han kommer. Tycker bengay är så himla BRA!!
Jag har själv lite ont i nacken nu också, så jag vet hur överjävligt det är.
Urusel sovnatt för mig också, inte pga nacken, bara dålig.
Feel better.
Kram!!