söndag 8 december 2013

Sjukstuga

Igår var jag på julshow med jobbet och det var jättekul. En riktigt bra kväll. De andra drog in till stan efteråt men jag gick hem. Kände mig lite trött.
Förklaringen till det kom idag. Vaknade med en hals som kliade som sjutton och helt raspig röst. Har åkt på en riktig dunderförkylning med feber och hela baletten. Som jag inte har tid med detta. Jag hade ju massor planerat att göra hela helgen. Oh well, det får vänta. Just nu gör jag bara det jag orkar med. Och det är inte särskilt mycket.
Nu hoppas jag att jag åtminstone blir bättre snabbt för på fredag kommer ju Tom.

Tjingeling

3 kommentarer:

Annika sa...

MÅ du krya på dig snabbt som ögat!!!
Du har fyra dagar på dig :-)
Himla OSIS att du skulle bli förkyld precis nu.
Stora kramar!!!

Charlie sa ... sa...

Krya på dig!!! Hoppas du mår bättre snart.

Härligt att Tom kommer!

KRAM

Camilla sa...

Annika:
Tack! Jag kör med alla kurer samtidigt och hoppas på det bästa.

Kram

Lotta:
Tack! Hostan är nog värst. Känns som om revben ska spricka.

Kram