lördag 21 november 2009

Jag undrar bara..

... om hon kanske skulle behöva glasögon.
Igår drog jag iväg till ett shoppingcenter här i närheten och fick syn på en bil som stod lite knepigt till minst sagt.
Kvinnan, ja det var faktiskt en kvinna, hade lyckats att köra upp och över en stenbumling med ena framhjulet. Det var ju inte direkt så att steneländet låg mitt i vägen utan skulle istället fungera som någon slags dekoration vid infarten. Detta måste kvinnan ha missat totalt.
Pinsamt är ju bara förnamnet.

Tjingeling

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän! Om en vecka ses vi! Jag slår en pling i veckan! Ska bli så himla roligt! Förstår om du är nere, jag hade också varit det men tänkt, till jul är han här! =) Ta hand om dig! Kramar! /Marie

Camilla sa...

Marie:
Det ska verkligen bli jättekul att ses igen.
Depperiet går upp & ner, vissa dagar är värre än andra. Men det är bara att bita ihop.

Ha det gott. Ses snart.
Kram

Annika sa...

Hej, hur känns det att vara hemma i novembermörkret nu?
Kommer din amris till sverige över jul?
Hoppas att du vant dig vid att vara hemma nu!
Kram!

Camilla sa...

Annika:
Det känns som om jag har hamnat i exil eller något liknande. Ingen höjdare med andra ord, men det får gå.

T kommer till jul och det ska bli så himla kul. Han pratar om det hela tiden.

Har dålig inspiration att skriva just nu så inläggen kommer mer stötvis, men det ska väl räta till sig snart hoppas jag.

Kram