lördag 14 juni 2014

Snart semester

Vaknar upp till den sista arbetsdagen den här veckan. Det har varit hektiskt, minst sagt. Men nu känns det skönt för imorgon börjar min semester! Första sommarsemestern sedan 2001. Som jag sett fram mot dessa två veckor.

Imorgon sätter jag mig på tåget och åker till mitt älskade Göteborg några dagar för att hälsa på en god vän. Kan inte tänka mig en bättre start på semestern än det. Så himla kul det ska bli! Dessutom verkar det som om det ska bli riktigt bra väder. Kameran får givetvis följa med.

När jag kommer hem ska jag susa till svågern för att fira hans 40-årsdag och sedan är det midsommar. Ska bara koppla av och göra roliga saker så att jag är laddad för resten av sommaren som nog kommer att bli intensiv. Ska nog ta en vecka ledigt när det hela är över.

Dags att dra igång här hemma innan det är dags att susa hem till en kompis för att bli klippt. Sen är det dags att börja jobba.

Ha det gott.

Tjingeling

Inga kommentarer: