lördag 22 november 2014

Fortsatt grått

Det gråa vädret med den där mikroregnet forsätter och jag blir ännu tröttare. Jag skulle kunna sova dygnet runt. Jag känner mig långt ifrån normal, går mest runt som en sömngångare och bara längtar efter att gå och sova. Det är inte normalt. Visst brukar jag bli mer trött den här årstiden, men nu är det långt ifrån normalt. Jag har insett hur mycket soljuset verkligen påverkar mig.

Pållen är visserligen ljuset i min tillvaro, och särskilt idag då han verkligen var på hugget. Så himla kul det var! Tyvärr har han ju haft kolik så imorgon ska jag köpa loppfrön till honom och se om det hjälper. Jag vill bara att han ska må bra så att vi kan utvecklas mer tillsammans.

 
 
 
 
Imorgon ska jag och en kompis dra iväg på middag till en annan god vän och hennes familj från stallet. Ska ut på dagen och köpa en present och samtidigt passa på att tvätta bilen.
 
 
Dags att dra mig tillbaka och sova, hoppas på en lååång sovmorgon. 10,30 känns just nu lagom. Tyvärr verkar 07,30 mer realistiskt. Men då ska jag minsann inte kliva upp.
 
 
God natt

Inga kommentarer: