tisdag 22 juli 2014

Himmel, vilket fint väder vi har! Och varmt är det också. Termometern är och nosar runt 30-strecket, och varmare ska det tydligen bli.
Jag jobbar natt nu och eftersom min lägenhet mer kan liknas vid en bakugn i temperatur så bor jag tillfälligt hemma hos mamma.
Just nu är klockan strax efter 05 och jag måste säga att jag ser fram emot att den segar sig vidare till 07,15. Gärna ganska snabbt för jag är verkligen trött nu. Sen blir det att susa över Ölandsbron innan jag kollapsar i mammas källare där det bara är 20 grader. Jag kommer att sova gott där.
Det behöver jag eftersom jag jobbar mycket nu. Olika tider hela tiden, och det sliter. Men om en månad hoppas jag ha semester igen. Som jag ser fram emot det :)

Hoppas ni njuter av sommaren, för det gör sannerligen jag. Ja, förutom då jag jobbar.

Tjingeling

3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Ja njuter, jobbar precis som du men hinner med att få känna av värmen och göra somriga saker. Härligt att ni har det soligt och fint.

KRAM!

Annika sa...

Jodu, det kan man kalla en sommar!!!
OM det varit.
Hoppas allt är gott och väl med dig.
Kram!

Camilla sa...

Lotta:
Sommaren har varit helt fantastisk, bästa sen 1994 faktiskt.
Hoppas att du haft en superbra sommar, trots jobb.

Kram

Annika:

Visst har det! Helt underbart :) Ja, förutom på jobbet då, men där är jag ju inte 24h.

Kram